Tartalmak létrehozásához (vagy Regisztráció) szükséges.

Minden ami kötöttpálya

http://hu.wikipedia.org/wiki/Horv%C3%A1th_B%C3%A9la_%28egy%C3%A9rtelm%C5%B1s%C3%ADt%C5%91_lap%29

Horváth Béla???

Off.: Ja megbűnteték az USA-ban, ezért kénytelen volt Európában árat emeleni a szenyó méregkeverőt, hogy tarsa a profitrátát.

szegény Eli Lilly is biztos kötöttpályán mozog (úgy sajnálom)

volt régen valami mondás, hogy , sőt több is volt

... sínre tesznek és csak fütyűlők ...

... meg már csak csörögnöm kell és villamos vagyok ...

- régen sok vicc volt a villamos a te általad említett témában együtt. Bár a busz ritka (háború alatt még az is kötött pályás sínbusz volt - a gumihiány miatt) a villamosok meg majd minden utcában jártak.

kötöttpálya + pszichologia = pszichozis kezelve Zyprexa Velotab-bal - és ezt nem én találtam ki

És senkit nem kartam begbántani, max. az Eli Lilly (Nederland) -ot.

milyen kötöttpálya? nekem annyi diagnózisom van, hogy legközelebb felíratok egy kötöttpályát is, és akkor már nyugodtan járhatok ide kötekedni 🙂

Nem bíroda hamster fillinget, csak a modern dolgokat szereted?

Ha még sem: http://hampage.hu/trams/ - városi és távolsági közlekedés tötött pályán.

Elveszet síneken jártam. És Budán a Ganz miatt, a szembe lévő utcában tartálykocsik áltak sorban, belbudán egy szűk utcában.

"Minden ami kötöttpálya"

Miért, Dániel Zoltán, talán ott voltál? Én meg láttam Petőfit eltűnni a ködben, naésaztán?

Szili, Szergej, és a magyar puszta bűszkesége a Gigant:

A múzeumi felújított darabot (is) láttam a többször, már restaurálás közben. - kívül-belül

Én gyerekkén még Nohabbal jártam a Balatonra, szép a nosztalgia de  felváltó típusok jobbak voltak.

Budapest:

Emlékszem az 1000-es két tenglyes villamosok négy ucára elhalatszodó csikorgására a Moszkva téri forduloban.

És a beteljesületlen álmom, hogy az első barátnőm még egy eredeti piros üléses ICS-én csókolom meg.

4-es és 6-os volt a kalandjárat, mint a legtöbb budai srácnak.

A vonatokat szerette, ennek a költeményeiben is sok nyoma van, többek közt mint íróieszköz.

http://www.mek.oszk.hu/00700/00707/index.phtml

Úgy emlékszem József Attila nem csak a gyárakhoz, de vonatokhoz is írt verset, meg hogy sokáig nem telett neki villamosra.A századfordulon, még hittek abban, hogy a gépek megváltják az emberiséget, és mindenki jólétben fog élni.

Amúgy úgy senki nem lesz öngyilkos ahogy meghalt, visszont típikus közlekedési szokás volt, átbujni az áló szerelvény alatt, ami néha megindult. Három hónapig volt a cégem a MÁV alválakozójaának, alválakozójaának, alválakozójaának ... ~7-8. alválakozójaának még egész jó pénzért. És ott mi is megcsináltuk, most azt nem mondom, hogy három meber ismerte József Attila elretentő példáját. A történésznek tanuló cégtársam, egy volt egyetemitanár (Dr.) és én.

szia, Lonely, majd mesélj:)

ja, indexről megint kivágtak?:o

:DD

Jó nézni ezt a szenvedélyed ilyen dolgok iránt, remélem minden tuti lesz:D

Hideg...

Nem Ganz, de azt nem akarom megírni, hol dolgozom.

Akkor az én munkahelyem való neked, én már utaztam olyan metrón, aminek egy részét én készítettem.