Friss hozzászólások

  • Gyógyszer   16 perc 59 másodperc óta

    Lilla1331 írta:

    Szia!

    Én a ketileptet szedtem,ha jól tudom ugyanaz a hatóanyag, én konkrétan beszélni sem tudtam tőle egy darabig, jó pár óra után nagy nehezen ki tudtam nyögni a szavakat. Hozzáteszem én, ha stressz helyzetben vagyok akkor alapból dadogok, vagyis van enyhe beszédhibám. A dokim azt mondta ez a gyógyszer nagyon jó arra, de lehet úgy gondolta jobb ha nem is tudok beszélni. 1 darab után abba is hagytam.

    "lehet úgy gondolta jobb ha nem is tudok beszélni"

    Smile)

    Igen, a ketilept a legjobb generikum, közvetlenül az eredeti szer = seroquel után jött. Aztán később lett a többi. 

    Ezek szerint valamit a beszédközponttal mível. Én 3 éves korom körül trauma hatására dadogtam egy ideig. Anyám gyógyított ki belőle (a traumát is ő okozta), minden nap mesélni kellett szalagos magnóra, valami nagyon nagyon régi emlékeim vannak erről. Lassan elmúlt a dadogás. 

    Lilla, ezeknek a szereknek idő kell. Meg türelem. 

    Smile

  • Szerkesztőségi üzenetek   1 óra 38 perc óta

    +1 a pedefobil topik kérdésében. Igaz, hogy a kutya sem írt már oda mióta, dehát ez sok más topikra is igaz. Kanáritopik.

  • Gyógyszer   2 óra 3 perc óta

    Szia!

    Én a ketileptet szedtem,ha jól tudom ugyanaz a hatóanyag, én konkrétan beszélni sem tudtam tőle egy darabig, jó pár óra után nagy nehezen ki tudtam nyögni a szavakat. Hozzáteszem én, ha stressz helyzetben vagyok akkor alapból dadogok, vagyis van enyhe beszédhibám. A dokim azt mondta ez a gyógyszer nagyon jó arra, de lehet úgy gondolta jobb ha nem is tudok beszélni. 1 darab után abba is hagytam.

  • Mirtazapin (Remeron, Yarocen, Mirtazapin Bluefish, Mizapin)   2 óra 48 perc óta

    Setapalca írta:

    Hat beszedtem a 30 mg mirtazepint.tiszta ideg voltam mert nem tudtam elaludni tole de vegre sikerult es reggel 6ig aludtam es ez jo.most reggel hullanak erzem magam.nincs kedvem meg ide sem irni es felek hogy meg fogok hizni...de valamit szedni kell mert mar kikeszit a nem alvas

    Fogsz tudni aludni tőle. Valószínűleg "túl jól" is. Smile Majd úgy kell kimászni az ágyból reggel. :) Engem mondjuk nem szedált, de engem semmi nem szedál ill. csak egészen minimális mértékben.  

    Igen, lehet tőle hízni és ha jól értem, anorexiás vagy (?), hát akkor ez neked nem egy öröm, de a jó hír az, hogy kisebb dózisnál nem fogsz hízni.

    Én először kialudnám magam 30 mg-mal (ha a 15 mg is kiüt, akkor annyival), aztán pár hét alatt csökkenteném 7,5 mg-ra, ami altat, de nem "hízlal". 

    Jobbulást!

  • Mirtazapin (Remeron, Yarocen, Mirtazapin Bluefish, Mizapin)   3 óra 22 perc óta

    Én régen szedtem 15mg-ot, attól nagyon jót lehet aludni. Kell egy kis idő, hogy a szervezeted hozzászokjon, addig valóban van némi kábaság. Hízni nem a gyogyitól fogsz, hanem attól, hogy nagyon jó étvágyat csinál. Sztem a kezdetben próbáld felezni, és 1-2 hét utan szedni a 30mg-ot. A hsz-eket olvasva többen írták, hogy a nagyobb dózisnak kevésbé van álmosító hatása.

  • Mirtazapine   3 óra 26 perc óta

    Kedves Setapalca,

    a mirtazapine elvileg segít aludni! És nem feltétlenül fogsz meghízni tőle. Szerintem szedjed, és kérlek, számolj be róla, hogy sikerül-e aludnod.

  • Borderline   3 óra 49 perc óta

    Csaba30 írta:

    Sziasztok, abban kérném a tanácsotokat, hogy, ha  egy  nagyon "beteg" manipuláló kapcsolatból  végre fel tudtam állni, kiszálltam, mégis nagyon hiányzik, pedig lezártam a józan eszemmel.

    Azonban   a szívem a depresszió határáig  vissza  akar húzni, akkor  mit  tehetek a stabilitásom visszaszerzése érdekében?   

    Rettentő erős "egóm van", így  tudom tartani magam a józan eszem irányít, de belül szétszakadok. 

    Ha  eltelik valamennyi idő akkor ez magától rendbejön??  Vagy egy  vidám új kapcsolat  rendberak, hisz  nem jut eszembe a múlt? 

    Szia Csaba!

    Nagyon klassz vagy, hogy ki tudtál lépni egy destruktív kapcsolatból! Ha engedsz magadnak időt, el fog múlni a fájdalom. Drukkolok neked

  • Mirtazapin (Remeron, Yarocen, Mirtazapin Bluefish, Mizapin)   4 óra 42 perc óta

    Hat beszedtem a 30 mg mirtazepint.tiszta ideg voltam mert nem tudtam elaludni tole de vegre sikerult es reggel 6ig aludtam es ez jo.most reggel hullanak erzem magam.nincs kedvem meg ide sem irni es felek hogy meg fogok hizni...de valamit szedni kell mert mar kikeszit a nem alvas

  • Uresseg   4 óra 50 perc óta

    Szi nr71. Meg itt is nehez kiirni magambol a dolgokat...

  • Magány, Kommunikáció, Kommunikációs akadályok, barátkozás, barátság, ismerkedés, intim kapcsolat   10 óra 14 perc óta

    Sziasztok!

    Elgondolkoztam most egy kicsit, és igazából érzelmileg teljesen elnyomom saját magam. Az volt a tapasztalatom, hogy ha érzelmet mutattam, vagy ha valami nagyon tetszett és lelkes voltam, a közvetlen környezetem mindig elnyomott, kiabált velem. Mindig rossz volt, ha boldog voltam, ha nevettem. Mindig leüvöltöttek, hogy ne nevessek. Annyira utáltam. De szerencsére most már ezt senki nem tudja megmondani, csak a gondolataim úgy vannak, hogy még mindig attól tartok, ha megnyilvánulok, akkor az emberek utálni fognak, vagy megítélnek vagy csak simán elkerülnek.

    Igazából, ha hirtelen minden problémám megszűnne, akkor én egy nagyon nyílt, aktív ember lennék, aki szeret beszélgetni, emberekkel együtt lenni, és vidám, megéli az érzéseit és nem üres.

    Olyan jó lenne, ha nyitni tudnék az emberek felé teljesen spontán. Voltak emebrek az életemben, akik mesélték, hogy felszálltak a buszra, és a megálló végében már összehaverkodott emebrekkel. Én is így szeretném. Élni a fiataloknak kijáró életet, és nem ezt az akadályokkal összerakott állapotot.

    Még nem igazán tudom, hogy mi az, amit hajszál pontosan tennem kéne, de az egyik az, hogy nyissak az emberek felé, csak nem igazán megy. Törölni érzelmileg azokat a nyomorult embereket, akik nehézséget okoztak a gondolataimban. A berögzült hülyeségeket kéne maximálisan törölni.

    A másik, amit már korábban is említettem, hogy verbálisan megvédeni saját magam. Azt nagyon meg kéne tanulnom a közösséggel szemben. Mert alapvetően amikor szülőkkel voltam együtt, akkor meg tudtam védei magam, de a közösségben nem ment. Nem tudom miért. Mindig azt mondták nekem, hogy meg fognak majd verni, ne csináljak magamnak ellenséget. De ez is hülyeség. Én is környezet vagyok ugyanúgy, mint a másik. Ha belegondolok a mai napig attól tartok, hogy ha verbálisan megvédem magam, akkor valami olyat csinál a másik, számomra idegen személy, hogy nekem az szörnyű lesz az életemben.

  • Társkeresés depiseknek   11 óra 16 perc óta

    Gratulálok, itt több bölcsességet  olvasok, mint bárhol máshol !  Így tovább, szeresd önmagad, de légy nyitott  mások felé is, és  lásd meg, hogy sokkal rosszabb helyzetben lévők is elfogadják önmagukat, és a helyzetüket. Csak így tovább ! Smile Szurkolok. 

  • Társkeresés depiseknek   11 óra 22 perc óta

    Sok sikert, de légy óvatos, és körültekintő !  :) 

  • Társkeresés depiseknek   11 óra 24 perc óta

    Szia, öszintének lenni  "nem éri meg", de kötelező !  Magaddal szemben vagy korrekt, és  az minden kapcsolatnál többet ér !  Szerintem maradj őszinte, csak így érdemes, még ha így  csökkennek az "esélyeid" akkor is.  Nagy  többségban az emberek hazudnak, ez ma divat. De nem érdemes beállni a sorba, mert Ők így csak látszólag boldogok, azt gondolom. 

  • Borderline   11 óra 39 perc óta

    Sziasztok, abban kérném a tanácsotokat, hogy, ha  egy  nagyon "beteg" manipuláló kapcsolatból  végre fel tudtam állni, kiszálltam, mégis nagyon hiányzik, pedig lezártam a józan eszemmel.

    Azonban   a szívem a depresszió határáig  vissza  akar húzni, akkor  mit  tehetek a stabilitásom visszaszerzése érdekében?   

    Rettentő erős "egóm van", így  tudom tartani magam a józan eszem irányít, de belül szétszakadok. 

    Ha  eltelik valamennyi idő akkor ez magától rendbejön??  Vagy egy  vidám új kapcsolat  rendberak, hisz  nem jut eszembe a múlt? 

     

     

  • Borderline   11 óra 39 perc óta

    Sziasztok, abban kérném a tanácsotokat, hogy, ha  egy  nagyon "beteg" manipuláló kapcsolatból  végre fel tudtam állni, kiszálltam, mégis nagyon hiányzik, pedig lezártam a józan eszemmel.

    Azonban   a szívem a depresszió határáig  vissza  akar húzni, akkor  mit  tehetek a stabilitásom visszaszerzése érdekében?   

    Rettentő erős "egóm van", így  tudom tartani magam a józan eszem irányít, de belül szétszakadok. 

    Ha  eltelik valamennyi idő akkor ez magától rendbejön??  Vagy egy  vidám új kapcsolat  rendberak, hisz  nem jut eszembe a múlt?